• A- A A+

    El Consell Comarcal d'Osona rep un crèdit d'1,1milions d'euros de la Diputació

    20151005b Diba operacions Tresoreria

    Joan Roca va signar el passat dijous un crèdit per valor d'1,1 milions d'euros concedit per la Diputació de Barcelona, dins del Pla d'Operacions de Tresoreria per a Consells Comarcals.

    El pla es va iniciar l'any 2013 amb la finalitat de donar liquiditat als consells i fer front a les seves actuacions competencials.

    La Diputació destina 10 milions d'euros a donar crèdits a curt termini, sense interès, per a necessitats transitòries de tresoreria, que els consell comarcals han d'amortitzar en dues quotes, el 50% als sis mesos del lliurament i, l'altre 50%, al cap d'un any. Els criteris que utilitza Diputació per al repartiment d'aquests 10 milions, són segons la població, el nombre de municipis, l'extensió territorial i el nombre d'entitats singulars de població.

    A la fotografia el president Joan Roca amb la resta de presidents de la demarcació de Barcelona i la presidenta de Diputació, Mercè Conesa.

     

     

     

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat