• A- A A+

    L'empresa mixta Recollida de Residus d'Osona, SL (RRO) presenta nova imatge

     D53C3115edi el9nou b

    L’empresa de recollida de residus del Consell Comarcal estrena imatge corporativa.

     

    El passat dimecres, 4 de juny, es van estacionar uns quants camions de la flota de recollida urbana de residus davant de l’edifici del Sucre per presentar la nova imatge corporativa de l’empresa i donar-la a conèixer sobretot als alcaldes dels municipis als quals RRO hi fa la recollida. Els nous camions ofereixen una imatge moderna i molt atractiva. Igualment es va fer una demostració del servei de neteja viària amb un vehicle escombradora i una màquina hidronetejadora a càrrec de persones treballadores de RRO.

    Amb motiu de la presentació de la nova imatge de marca, s’ha editat un dossier informatiu, format revista, amb informacions referents a l’empresa. La publicació és molt amena i conté informacions molt detallades pel que fa a la flota de camions, recursos humans i tecnològics, les campanyes adreçades a la ciutadania i tots els serveis que presta a 40 municipis de la comarca, donant servei a 126.777 habitants, el 82% de la població d’Osona. Inclou una descripció molt acurada de com es fan els serveis de recollida dels diferents tipus de residus i de com treballen els diferents vehicles, també d’on van a parar els residus, el transport i el tractament.

    Prèviament a la presentació pública, la publicació es va presentar a alcaldes i alcaldesses als quals s’havia convocat a una comissió de seguiment de l’empresa en què es va presentar l’informe de gestió de l’any 2013 i les propostes de millores pel 2014.

    Es pot consultar la publicació aquí

    Veure imatges de la presentació aquí

     

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat