• A- A A+

    Sessió informativa sobre les entitats financeres i el seu entorn

    noticia-ccosona-arxiucomarcal-01

    El proper divendres 14 de juny, la Sala de Plens del Consell Comarcal d’Osona acollirà una sessió informativa organitzada per la Diputació de Barcelona sobre les entitats financeres i el seu entorn.

    La sessió té per objectiu oferir informació i coneixements a alcaldes/esses i demés càrrecs electes sobre les decisions de les entitats financeres que afecten les famílies amb dificultats per pagar la hipoteca o com s’ha de fer front a l’estoc d’habitatges de recent construcció sense ocupar. Així mateix a la sessió es pretén oferir eines i recursos per facilitar la comunicació entre les entitats financeres i el món local.

    La reunió serà dirigida per Pau A. Montserrat, expert en finances i temes hipotecaris, exempleat de banca, actual director editorial a iAhorro.com i administrador de l’empresa Futur Finances Balears, SL, i s’adreça a càrrecs electes dels ens locals de la comarca d’Osona, sobretot els que treballin directament a les Àrees d’Urbanisme, Habitatge i/o Serveis socials.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat