• A- A A+

    Des del concert íntim de Pep Sala recordant Sau amb el piano fins a l’espectacle multimèdia de Cia Pep López els dissabtes de juliol a Sant Pere de Casserres

    noticia-ccosona-santperecasserres-03

    Els dissabtes de juliol, el Consell Comarcal d’Osona omple d’activitats el monestir de Sant Pere de Casserres amb artistes osonencs. El XIX encontre literari 3 veus 3 estils, de la mà de Víctor Pallàs, el concert multimèdia de Cia Pep López, la visió intimista de les cançons més emblemàtiques de Sau a través dels pianos de Pep Sala i Ramon Altimir i, per cloure, una alenada fresca de música amb el conjunt coral-instrumental Tastet de Gospel.

    La XIX edició del clàssic encontre literari 3 veus 3 estils obre el cicle estival que el Consell Comarcal d’Osona organitza al monestir de Sant Pere de Casserres. Dissabte 6 de juliol a 2/4 de 8 del vespre els poetes Vicenç Ambrós, Climent Forner i Teresa Ribera, moderats per Víctor Pallàs, recitaran poesies extretes dels seus poemaris, cadascun a la seva manera, des del seu univers líric.

    Un espectacle infantil és l’encarregat de continuar el cicle estival a Casserres. Es tracta de laCia Pep López dissabte 13 de juliol a les 6 de la tarda, una mica més d’hora que els altres dies perquè tots els nens de la comarca puguin participar-hi. Tots serem petits amb el concert Per terra de dracs, un espectacle on s’hi combinen música, cançó, narració i dibuixos animats.

    Lluny de l’energia dels directes i sense la banda que habitualment l’acompanya, Pep Sala ens ofereix el tercer esdeveniment a Sant Pere dissabte 20 de juliol a 2/4 de 8 del vespre. En un lloc inmillorable, en un meandre del pantà de Sau, els dos músics osonencs Pep Sala i Ramon Altimir ens faran recordar Sau en un íntim i inèdit concert a través de dos pianos.

    Tancarà aquest cicle organitzat pel Consell Comarcal d’Osona El Tastet de Gospel dissabte 27 de juliol a 2/4 de 8 del vespre. Aquest conjunt coral-instrumental de Taradell especialitzat en música Gospel tradicional i contemporània, compta amb uns 50 membres que canten a tres i quatre veus amb la intervenció de solistes vocals i musicals i ens vol transmetre les seves inesgotables ganes de passar-ho bé a l’últim acte del cicle estival del Consell Comarcal al monestir de Sant Pere de Casserres.

    Com en l’anterior edició, es podrà degustar el menú de l’Abad Acfred al restaurant del monestir després dels actes.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat