• A- A A+

    El present i el futur dels menjadors escolars

    noticia-ccosona-plens-02

    L’Àrea d’Educació del Consell Comarcal va reunir els directors de les escoles públiques de primària d’Osona en una jornada de treball a l’entorn del servei de menjador escolar. Sota el títol de “Present i futur del menjador escolar a Osona”, l’objectiu principal d’aquesta trobada era crear un espai de debat on generar i compartir coneixement i treure conclusions que permetin millorar aquest servei de l’escola pública.

    La consellera comarcal d’Educació, Mercè Puntí, va obrir la jornada en què, després d’una primera exposició per emmarcar el context i la temàtica a abordar, es van crear diversos grups de treball per analitzar, repensar i fer noves propostes sobre el servei de menjador.

    La jornada es va celebrar el passat 4 d’abril al Consell Comarcal i va tenir molt bona acollida, així com un alt nivell de participació i implicació. La intenció de l’Àrea d’Educació és organitzar trobades similars de forma anual per reflexionar sobre temes d’interès per la comunitat educativa i fer una mirada conjunta a l’educació a Osona a través de diferents actors.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat