• A- A A+

    Inici del curs escolar a Osona-Servei de transport i menjador escolar

    noticia-ccosona-educacio-01

    El servei d’Educació del Consell Comarcal d’Osona ha engegat el nou curs escolar 2012-2013.

    El Consell Comarcal d’Osona té delegades, del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, les competències en matèria de servei de menjador i de transport escolar, per alumnes d’educació obligatòria.

    Pel que fa al servei de menjador, aquest curs escolar, el Consell Comarcal d’Osona presta el servei directament a 25 centres docents d’educació infantil i primària i 6 centres d’educació secundària. Enguany s’han incorporat dos centres docents nous a la gestió unificada d’aquest servei.

    Des del servei d’Educació i conjuntament amb l’empresa concessionària del servei s’ha ofert, als instituts d’educació secundària que duen a terme jornada compactada, la possibilitat de disposar d’un servei de menjador sense l’atenció educativa i social que aporta el monitoratge i oferint només un menú a un preu més reduït, sempre i quan hi hagi un mínim de 30 usuaris amb caràcter fix durant el curs.

    Per altra banda, pel que fa al servei de transport escolar, amb l’inici d’aquest curs 2012-2013, hi ha un total de 46 vehicles que presten aquest servei i mouen uns 1.500 alumnes d’educació obligatòria. Així mateix, hi ha un total de 67 alumnes d’educació postobligatòria que també es beneficien d’aquest servei, en tant que ocupen places buides i no comporten la contractació de més vehicles. En aquest darrer cas, l’Administració no està obligada a prestar el servei amb caràcter gratuït i, seguint les instruccions del Departament d’Ensenyament, els alumnes d’educació postobligatòria han d’abonar un preu públic per a garantir la plaça en el servei.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat