• A- A A+

    El president delegat de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat visita el Consell Comarcal d’Osona

    noticia-ccosona-01

    Joan Roca, president del Consell Comarcal d’Osona s’ha reunit aquest matí amb Josep Llobet, vicepresident tercer de la Diputació de Barcelona i president delegat de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat.

    En una reunió de treball amb dirigents del Consell Comarcal i el diputat i els seus col·laboradors han parlat de l’inici de la redacció del Pla Zonal de la comarca d’Osona per un import de 69.620 € a càrrec íntegrament de la Diputació de Barcelona. Igualment s’ha parlat d’altres actuacions que es preveu fer a la comarca d’Osona.

    Josep Llobet ha signat al Llibre d’Honor del Consell en la breu visita que ha fet a la institució. Prèviament ha estat a l’ajuntament de Vic per després visitar altres municipis de la comarca.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat