• A- A A+

    El Servei d’Acollida i Integració col·labora amb el Recital poètic i plurilingüe d’Òmnium Cultural Osona – Lluçanès A tota Veu

    Es van traduir i llegir en veu alta diversos poemes d’autors dels Països Catalans en llengües com l’amazigh, el panjabi i el rus.

    Foto_de_familia_A_tota_Veu_2025_1.jpg

    Dissabte dia 10 de maig, en el marc de la Mostra d’Entitats de Vic, va tenir lloc el Recital poètic i plurilingüe A tota Veu d’Òmnium Cultural Osona – Lluçanès, un acte de cohesió llengua i cultura impulsat per Òmnium d’Òmnium Cultural Osona – Lluçanès. Des del 2022 el Servei d’Acollida i Integració del Consell Comarcal d’Osona hi col·labora fent les traduccions escrites de diferents poemes en català amb altres llengües parlades a Osona, fomentant la participació i lectura d’aquests poemes.

    En aquesta edició, des del Servei d’Acollida i Integració a través del Servei de Traducció i Interpretació per als Serveis Públics es van traduir diversos poemes d’autors dels Països Catalans amb les llengües següents: amazigh, àrab, panjabi, hindi, ucrainès, rus, farsi (Persa), kazakh i akan.

    Poemes que van ser llegits en veu alta al Recital poètic i plurilingüe A tota Veu a través de diferents parelles poètiques amb català i alguna altra llengua que també és parlada a Osona.

    Finalment, des d’Òmnium Cultural Osona Lluçanès van obsequiar les persones que van participar en l’Acte amb una planta.

    Des del Servei d’Acollida i Integració es valora molt positivament aquest Acte ja que és una acció de sensibilització ciutadana que vol mostrar la diversitat lingüística i cultural d’Osona a través d’una llengua i cultura que ens uneix a tots com a societat, la llengua i cultura catalana.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat