• A- A A+

    Relleu de consellers i conselleres al Consell Comarcal d'Osona

     ALEO 2

    27 d’octubre de 2021 –  Relleu de consellers i conselleres comarcals.

     

    En la sessió del Ple comarcal d’aquest dimecres, 2 consellers i una consellera d’Esquerra Republicana de Catalunya i un de Junts per Catalunya han pres possessió del càrrec, després que en la sessió del passat mes de setembre el mateix nombre de consellers presentés la seva renúncia.

     

    Jordi Vistós, Albert Marcé i Carla Ferré per ERC i Arnau Rovira per JuntsxCat substitueixen Txevi Rovira,  Glòria Colom, Roser Montané i M. Lluïsa Bautista, respectivament.

     

    En la mateixa sessió s’ha acceptat la renúncia al càrrec de conseller comarcal de Josep M. Freixanet, el qual serà substituït per Montserrat Mas que prendrà possessió el proper 15 de desembre.

    Així mateix, el Ple del Consell Comarcal d’Osona ha aprovat el Pla director de vies ciclistes interurbanes a la Plana de Vic, després de la incorporació de tot un seguit d’al·legacions presentades per diverses entitats, punt aprovat per unanimitat dels presents. El portaveu de la CUP, Jordi Casanova, comenta que hi voten a favor i que cal seguir treballant per crear subxarxes a d’altres zones de la comarca.

    Es modifica el règim de sessions del Ple comarcal i a partir de l'any 2022 se celebraran sessions tots els mesos senars.

    Finalment i ja en els punts entrats per urgència, els portaveus de la CUP i del PSC intervenen per comentar diversos temes. Jordi Casanova comenta el fet que a la sessió hi hagi gots i ampolles de plàstic a la qual cosa la vicepresidenta Margarida Feliu diu que s’ha creat una comissió interna per fer el Consell el màxim de sostenible possible i que aquest fet ja no es produirà en el proper Ple.

    Poyato, per la seva banda, demana com es resoldrà el canvi de sistema en la recollida de residus que demanen alguns ajuntaments en un moment de transició a causa de la propera licitació del servei i, en relació a la nova empresa d’aigua en baixa, quan es preveu l’inici del servei i com estan els contenciosos. Aquestes 2 qüestions són contestades pels consellers Albert Castells i Carles Banús, respectivament.

    Veure sessió completa https://www.youtube.com/watch?v=gdCysisOtyU

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat