• A- A A+

    Tens un animal de companyia....identifica’l!

    Banner IG SR19 copia

    Un any més, la Fundació per a l’Assessorament i Acció en Defensa dels Animals (FAADA) engega la seva campanya Sóc responsable.

    La campanya té l’objectiu d’identificar i esterilitzar gossos, gats i fures a preus reduïts, a través de les clíniques veterinàries que hi col·laboren, així com també per participar en cursos o tallers de comportament caní o realitzar-ne consultes privades.

    A través d’aquesta iniciativa, que ja és el sisè any que es porta a terme, es pretén contribuir a reduir el nombre d’abandonaments d’animals de companyia (30.000 anuals a Catalunya, a raó de 4 cada hora). La causa principal de l’abandonament és la manca de control de la natalitat i la no identificació. La majoria dels animals de Catalunya no estan esterilitzats ni identificats.

    Encara hi ha molta gent que pensa que esterilitzar és perjudicial pels animals o que, si més no, creu que no aporta cap benefici, pensament que comporta moltes cadellades no desitjades, i que la identificació tampoc no és necessària, especialment quan es tracta de gats.

    La realitat és que molts animals que arriben als centres d’acollida no són abandonaments sinó pèrdues que es produeixen per accident. A part, és obligatori per llei tenir als animals de companyia identificats.

    Si tens un animal de companyia i vols beneficiar-te d’aquesta iniciativa, pots inscriure’t a la campanya a l’adreça http://socresponsable.org/formulari-inscripcio. T’enviaran un número d’inscripció amb el qual podràs demanar el teu pressupost als centres veterinaris col·laboradors que t’interessin (a Osona n’hi ha 4).

    La campanya va començar el passat 5 de febrer i acabarà el 3 de maig. No et despistis!

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat