• A- A A+

    La Mobile Week Barcelona arriba a Vic

    imatge-mobile-week-1

    La 3a edició de la Mobile Week Barcelona, organitzada pel Mobile World Capital Barcelona, arriba a la capital d’Osona com a ciutat associada al programa oficial de l’esdeveniment internacional.

     

    La Mobile Week Barcelona, organitzada pel Mobile World Capital Barcelona, arriba per primer cop a Vic. D’aquesta manera, la capital d’Osona és una de les ciutats de Catalunya associades al programa oficial de l’esdeveniment internacional, juntament amb Manresa, Mataró i Sant Pere de Ribes.

     

    Del 18 al 21 de febrer, Vic acollirà quatre conferències, una per dia, de quatre tecnologies de tendència: drones, computació quàntica, ciutats intel·ligents i internet de les coses (IOT). Aquestes sessions van adreçades a un públic transversal per conèixer de primera mà com ens impactaran aquestes tecnologies.

     

    Totes les sessions tindran lloc al Vit i estan organitzades per TicOsona amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vic, Creacció i la coordinadora d’associacions empresarials tecnològiques de Catalunya, Sinergia.

     

    Podeu consultar el programa del Week Mobile a Vic enaquest enllaç

     

    Dilluns 18 de febrer a les 5 de la tarda

    IOT amb Girbau

    Valentí Freixanet ens introdueix la bugaderia connectada i ens explica com una empresa industrial líder del seu sector està aprofitant la tecnologia per oferir nous serveis i transformar els seus productes.

     

    Dimarts 19 de febrer a les 5 de la tarda

    Computació quàntica

    Aquest és una de les tecnologies de la que sentirem més a parlar els propers anys. Ha de revolucionar completament la informàtica tai i com la coneixem, però què és exactament?
    Ens ho explicarà Alfonso Rubio-Manzanares.

     

    Dimecres 20 de febrer a les 5 de la tarda

    Drones

    Blanca Farré, Natxo Varona i David Matanzas ens donaran diversos exemples per entendre perquè aquesta tecnologia tant de moda anirà molt més enllà dels aparells voladors que estem acostumats a veure.

     

    Dijous 21 de febrer a les 5 de la tarda

    Ciutats intel.ligents

    Ja fa uns quants anys que sentim a parlar de les Smart Cities, però de quina manera canviarà la forma en que vivim i ens relacionem amb les ciutats, els espais, els serveis, etc?

    Conferència a càrrec de Jordi Marin. 

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat