• A- A A+

    12 empreses d’Osona participen a la 1a sessió Enxarxa’t del Consell Comarcal

    foto acte

    Aquest dimecres, 26 d’abril, a l’Aula Mercat del Mercat Municipal de Manlleu, ha tingut lloc la sessió Enxarxa’t, una sessió que promou el networking entre empreses de productes alimentaris locals i de qualitat i restaurants i comerços d’Osona.

    En la sessió, organitzada per les àrees de Promoció Econòmica i Osona Turisme del Consell Comarcal, hi han participat dotze empreses de la comarca dels sectors de la restauració, horta, productes del bosc, producció de carn, embotits, formatges i lactis, xarcuteria, gelats i torrons.

    L’Enxarxa’t té per objectiu promoure l’establiment de sinergies i acords comercials entre les empreses de productes alimentaris locals i de qualitat del territori i els establiments de restauració i comerços. Per aquest motiu, la sessió de networking s’ha organitzat en un format de tandes d’entrevistes de cinc minuts de durada, ja que és una manera que fomenta el contacte entre les empreses potencialment compradores i  les potencialment venedores i el producte que s’ofereix.  

    La valoració per part dels assistents ha estat molt satisfactòria, ja que els ha permès conèixer potencials clients i/o potencials proveïdors.

    Aquesta trobada s’ha realitzat en el marc de les actuacions de la Xarxa Productes de la Terra, xarxa impulsada i coordinada per la Diputació de Barcelona i ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Manlleu.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat