• A- A A+

    Comencen les obres de la 2a fase de la Xarxa d’abastament d’Osona Nord-Voltreganès

    20170321 113538 Vall del Ges 1 b

    A finals del mes de febrer van començar les obres de la 2a fase de la Xarxa d’abastament d’Osona Nord-Voltreganès que han de portar l’aigua tractada a l’ETAP d’Osona Nord-Votreganès fins als dipòsits municipals de Sant Pere de Torelló i Sant Vicenç de Torelló.

     L’empresa encarregada de l’execució de l’obra és Constructora de Calaf, SAU a qui se li va adjudicar l’obra per un import de 1.285.303,72 € (IVA inclòs).

    L’obra preveu la construcció d’un nou dipòsit a Puigrobí (Torelló) d’on començarà  l’excavació de la rasa i col·locació de la canonada fins als dipòsits de Sant Vicenç de Torelló, on també es preveu la construcció d’un nou dipòsit que permeti incrementar la capacitat de regulació del municipi.

    Des dels dipòsits de Sant Vicenç continuarà la rasa i la canonada fins a la zona del Polvorí de Sant Pere de Torelló, on es preveu la construcció d’un nou dipòsit i la connexió d’aquest amb la xarxa d’aigua en baixa municipal.

    En aquesta mateixa obra també es preveuen actuacions en la xarxa d’aigua en baixa del municipi de Sant Vicenç de Torelló, a la zona de Vilaseca i Borgonyà, que permetin separar la impulsió de la distribució i millorar-ne així la gestió.

    Aprofitant l’obertura de la rasa es col·locarà en tot el traçat un tritub que quedarà disponible pels ajuntaments per si volen utilitzar-lo més endavant per l’estesa de la fibra òptica.

    El termini d’execució previst és de 4 mesos.

    Cookies

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat