A- A A+
  • Els ets i uts de l'administració

    publicitat

    'Per' o 'per a' en eslògans i campanyes

    Per fer un ús adequat d'aquestes preposicions en campanyes, eslògans, lemes, títols, etc., cal tenir en compte si amb el nom que segueix la preposició volem expressar causa o finalitat. Si volem indicar causa farem servir la preposició per, per exemple:

    Ens movem per tu.

    En canvi farem servir per a si volem fer incís en la finalitat, per exemple:

    Activa't per al reciclatge.

    Podem usar qualsevol de les dues preposicions si coincideixen en la mateixa mesura els valors de causa i finalitat. Per exemple:

    Acord per / per a la rehabilitació de la finca.

    Proposta per/ per a la reducció de residus.

    On som

    Masoko

    Carrer de l'Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta

    Edifici el Sucre 08500 Vic

     938 832 212

     938 895 632

    informa@ccosona.cat

    Actualitat